donderdag, mei 25, 2006

Chapter 13 projekt iron force en natascha2000 android body

Chapter 13 projekt iron force en natascha2000 android body
De solar ranger kwamen weer thuis na hun avontuur in angel grove met de oude rangers die de legende begonnen waaren de volgende dag goede morgen schat zij ik tegen kelly en ik was al eerder waker dan zij en zat achter mijn pc was bezig met mijn projekt iron force ranger power was met de suits bezig negen kleuren die waren Red en blue en yellow en black en green and pink and silver and gold and purple er waren totaal 27 suits 3 voor elke ranger ik bouwde de suit in 3d programma met de huidige technieken ze waren cool hun kracht bron waren de fire stones die ik en de andere solar ranger hebben gevonden genoeg voor 27 suits en 27 zwaarden
De suits waren van metaal gebaseerd op ironman maar de suit bestaan uit 2 delen een leren suit met helm van metaal of de helm lijkte op een moter help of piloot of ninja masker of andere soort masker en helm en 2 suit was van metaal in het leren suit zat micro electronica dat geeft de ranger bediening tot alles met zijn stem de 2 suit was gemaakt van losse delen van metaal maar deze onder delen waren gemaakt naar de maaten van de ranger dus paste persies de suit had een lijst van wapens in zijn head up display en andere systeem funkties in de helm en elke suit van de ranger was anders bewapens en zag er anders uit maar elke ranger krijg totaal 3 suit zelfde kleur maar een is donkerder dan de ander en door dat je meer suits krijg komt ook de battliser acivatie code te voor
Schijn elke ranger heeft 3 batliser modes de eerste krijg je door key card en wapens ook de andere 2 door de nieuwe suits in hun computer geheugen staat gedeelte van groote code en elke code gedeelte is ook een code voor wapens of batliser upgrade de ranger kiezen zelf wat ze Met de
Code doen zijn 2 mogelijk heden wouw zij kelly dat word cool zeker zij ik zo jij de suit willen testen schat ja hoor zij ze als ze veilig zijn om gebruikt te worden na natuurlijk schat de machiene bouwde de prototiepe suits 27 totaal en de key cards ik teste ze dat zijn mensen geen kwaad konden
En kelly testen de wapens en de extras via een gevecht met wat clones die ik weer gemaakt had en hergeprogrameerd en de test was sukses vol en kelly weet jij een idea waar we de andere suits kunnen verstoppelen nee niet echt meschien onze nieuwe vrienden wel de oude rangers
Ja goed idee ik belde tommy oliver op hij nam op met zijn naam met dr oliver he tommy hier thomas
He thomas weer hulp nodig ja met goede bewaar lokatie voor een nieuw ranger power 2 lokaties graag deze power heeft meer dan one ranger suit maar de power zijn het zelfde de fire stones
Zijn de kracht bron weet jij lokaties ja hoor onze zord bay in angel grove cool zo jij andere
Ranger bellen zo dat we transport kunnen regelen en 2 lokatie tommy ja een grot in de valley
Van de goden mooi bedank en zord kunnen ook zord bay worden onder gebracht ja zij tommy
Cool ik ga ze bouwen doei zij thomas doei zij tommy en ik legde de telefoon neer en bouwde
De zords zijn 3 vliegtuigen 3 autos en 3 hovercrafts natascha2000 was met haar lichaam bezig
En dat werd mooi maar ze wilde er als een vrouw er uit zien dus vroeg ze aan de vrouwelijke ranger
Of zij van 1 of hun tweeling zus mag worden en dat mocht ende