donderdag, mei 25, 2006

Chapter 12 power rangers forever

Chapter 12 power rangers forever
We waren op het politie buro in dallas en darkmaster had een plan hij had haren gevonden van lothor en andere oude vijanden en herbouwde de Psycho Rangers met extra kleuren zo dat er net zo veel waaren als de solar rangers opeens alarm en we gingen er heen en daar was een slang vrouw vypera genaamd de stad aan het verwoesten en ik en kelly en de rest van de gardians vroegen aan nicole2000 hoe we haar konden verslaan julie hebben hulp nodig ranger kom naar mij toe oke we deden dat en nicole zij dat we oude rangers moesten op zoeken in angel grove om de mighty morphin power rangers te vinden en de zeo rangers turbo ranger power ranger in space en ninja storm ranger zij nicole2000 en ik en kelly ging naar angel grove naar jeugd center en vroeg daar aan de bartender of hij wist wie de power rangers waren in deze stad hij zij ik we gingen weg en werden om ver geloopen door bullk and skull en we zijde julie zijn onder arest om dat julie ons ver loopen arest zij een dame
Die binnen kwam ze keken alleen niet uit daar voor hoef julie ze niet te aresteren hoor
En wie ben jij dan Katherine Hillard zij de dame uit de weg dame anders word jij ook gearesteerd oke nee
Ik laat julie hun niet aresteren voor zo onschuldig iets zij ze oke goed dan aresteren we hun later want wij zoeken de power ranger van deze stad the mighty morphin power rangers ken jij ze miss nog nooit van gehoord waarom zoek julie hun een vrouw die vypra heet is terug gekeerd en ander evil villians from andere
Ranger divatox een clone lothor een clone darkspector trakina een clone end the machiene empire want wij
Zijn rangers de solar ranger from dallas and onze vijand heeft vypera gevonden in space op een planeet en de rest oude dooden vijanden gecloned zo dat ze er weer zijn snap je doei zij we en ging uit de jeugd center Katherine Hillard zij ernie telefoon snel Katherine Hillard belde op tommy oliver en vertelde hele verhaal en tommy zij we kunnen beter die nieuwe rangers geloven heb veel gezien na mij tijd als ranger en weer ranger geworden zij hij ik bel de rest en we komen er aan oke Katherine Hillard zocht ons op en vond ons
He julie 2 wil julie nog steeds de ranger spreeken ja zijde wij kom dan mee zij Katherine Hillard
En we gingen naar nasada space poort en daar waren veel mensen opeens jason zack trini kimberly billy
Katherine rocky adam aisha tanya Justin tj carlos Ashley cassie andros zhane shane dustin cam tori blake hunter waren er hoopte we de solar rangers de ander ranger overmeesterende ons en pakte morphers af en zij julie zijn geen rangers maar vermomde vijanden nee hoor want wij kunnen niks nu we vast zitten en waarom
Zo de wij dat willen wij kennen julie niet en wij zijn een politie dienst geen vermomde vijanden hoor opeens explosie en vypera en lothor en de Psycho Rangers shit hun weer en meer kleuren deze keer
He daar loopen mensen bij de vijanden dat zijn clones robots van darkmaster zij ik
He ze hebben morphers op hun arm dat klopt zij ik vuur steen morpher zijn dat
En de clones zijde fire stone ranger form en werden witte Psycho Rangers
He ze hebben onze activation call zij shane en ze zijn witte Psycho Rangers zij andros nee
hoor alleen
Ranger pak zijn zelfde en daar stopt het deze ranger pak kan niet stuk gaan
Shit maar ik zie wel Psycho Rangers daar kijk en nieuwe kleuren paars oranje en
Bruin zij andros dit word zwaar mensen zonder onze krachten geen kans
Ik wel zij tommy dino thunder power up en werd de zwarte dino thunder ranger en zij energie orb vuur en paar clones stuk toen zagen dat de clones machienes waren
Zijn robots zij tommy klopt zij ik

En opeens zag tommy andere ranger he dat is ons team schat de rest van de solar rangers
witte ranger kris de groene ranger liame lane de silver ranger rapheal mercer de pink ranger yram de bruin ranger zidane de paarse ranger Angelus Reilly William de blauwe ranger nicole donovan de zwarte ranger destiny Rivera de goude ranger Loren Kasey Googenheim de oranje ranger ik zij hun naamen maar ze waren niet hun tiger force suit nee tommy zag goude zeo ranger en shane zag en tori en dustin zag 3 andere ninja storm rangers maar verschil was de kleur van benen en armen van hun waren geel en rood en blauw niet grijs als bij hun dat is vreemd zij shane ik en kelly werden los gelaaten en kreeg morpher terug en mijn team kwam bij ons hoi chef zij de zwarte zeo ranger tommy zij ben jij niet tray from triforia nee zij power down ik ben nicole donovan zwarte tiger solar ranger tiger zij tommy ja tiger zij ik oke team its morping time time voor solar power en mijn team morphte in ranger form en tommy zij wouw julie lijken op mijne oude suit mijn tiger suit
klopt tommy en let op witte ranger power en ik werd wiite ranger tommy zeg hallo tegen oude vriend
witte saba en roode saba de saba zijden hallo oude vriend lang niet gezien zelfde hier hoe kan dit zij
tommy de krachten van de mmpr waren toch vernietigd dat klopt zij saba maar de solar crystals kan copy power van elke tijd lijn elke jaar dus ook van jaar toen jij witte ranger was wouw cool zo julie
heb alle krachten van verleden tot toekomst in bezit ook mijn dino thunder powers
ja dat klopt zij ik nicole heb jij de koffers bij jou ja thomas mooi power down
ik zette de koffers op de grond en maakte ze open en alle morphers zaaten in 2 koffers andros hier de space powers geef ze aan jou team shane de wind ranger powers en de greens samurai ranger powers voor cam geef ze aan tori en dustin tommy hier specialen morpher gemaakt voor jou daar zit in de green en witte power coints en red turbo en red zeo en dinothunder kan je ook gebruiken wouw cool dank je zij hij en geef de rest aan jou oude team oke mmpr powers heb morphers gemaakt wat 2 coins kan houden maar ik zie dat je meer rangers hier ook de officele morphers dan kan jou team kiezen welke power ze gebruiken er kan 2 roode rangers er zijn maar dan bij een heeft 1 geen 2 kleuren
suit het witte is rood ook de andere kleuren oke ja snap het wouw iedereen heeft nu een ranger power ja zijde ze oke dan mag ik het zeggen klaar morphen maar its morping time time voor solar power en ninja storm ranger form samurai storm ranger form thunder storm ranger form red ranger power yellow ranger power blue ranger power black ranger power pink ranger power witte ranger power let rock it 335 explozie en kleuren rook en alle ranger zeggen power rangers forever val aan we vallen de clones aan en vypra en lothor en de Psycho Rangers de red ranger wil mij vernietigen maar andros houd hem tegen en de red Psycho Rangers zegt jij weer ik dacht
dat jij al dood was gestorven door ouderdom nee hoor zij andros he thomas kan jou solar morpher ook battliser kopieren ja zeker hier jou battliser andros hij vangde die en drukte op nummer 3 en werd red battliser ranger he andros wacht ik doe mee en werd ook red batlliser space ranger andros cool 2 of us ja zeker fire raket af nu en boom red Psycho Rangers vernietigd he team use battliser tegen de Psycho Rangers deden ze ook shane hunter zijn moter hanglider en ik gaf de ander rangers extra morpher deze morphers zijn
gemaakt door mij battliser gebruik ze alle battlisers zitten er in via knopje aan zij kant
kan je die uit kiezen zie je foto van de battlisers met de red ranger die deze gebruikt
of gebruikt heeft de strijd was heftig zwaar en opeens paar groote vijanden en we riepen

ohm one zord red hawk yellow falcon blue panther orange condor black scorpion brown bear gold lion purple butterfly pink robin gray tiger white phoenix silver wolf green snake
en die kwamen er aan de andere rangers zijden cool zord kunnen we onze zords gebruiken ja zij de red solar gardian ranger want wij gebruikte die tot we deze hebben gebouwd en julie zord as backup zords wij gebruiken cool de oude ranger riepen hun zords en die kwamen er aan en de megazords werden gevormd en een groot gevecht begon de solar ranger viel de aan met hun mega zords elke ranger heeft er 1 om dat hun zord een megazords is bij hun zelf
en ik in mij red ninja megazord sloeg een vijand met mijn zwaard en riep tommy in zijn dragon zord op tommy laten we onze zord combineren kan dat dan thomas ja met de techniek
die mijn team bezit wel en de dragonzord werd weer battle mode en kreeg ninja benen en armen en armor van mijn ninja zord en de hawk zord vleugels en dubbel bladded zwaard
en ik zij we doen de tornado spin aanval ik liet de battle ninja dragon zord gevecht mode rond draaien net als een tornado en tommy sloeg de groote vijand met dubbele zwaard explodeerde achter ons wouw cool zij tommy dat vloeibare metaal is echt cool stuk of
techniek en onze zords zijn daar door combineerbaare geworden dat klopt de rangers
waren de winner van deze groote oorlog en iedereen was demorpht en mede ranger bedankt
voor julie hulp en als dank heb ik iets gemaakt wat julie kan beschermen in de toekomst
kijk op de tafel daar laagen een nieuw soort morphers wel meer dan 1 dat zijn de ultra morphers en daar in zit de ranger exoarmor in gestopt en die lijken op julie oude powers
gemaakt van vloeibare metaal en draaid op solar energie met interne battarij op stroom op te slaan deze power is zwakker dan je gewend ben maar toch beter dan niets toch
ende