donderdag, mei 25, 2006

chapter 5 the power of oranje

Chapter 5 the power of orange
het hooftkwartier is klaar en in gebruik thomas zit achter zijn buro
en lees alle aan vraagen van mensen die aan gemeld hebben voor de dallas gardians politie school
en lees de aan vraag van
Loren Kasey Googenheim he deze heeft moelijke jeugd achter de rug meschien kan ik hem een toekomst geven
zal hem een bezoek je brengen zoek naar addres en vind die en ga naar buiten
stap in mijn politie wagen een corvette met specialen mogelijk heden en rijd naar zijn huis
en bel aan loren maak open en zeg wouw jij bent een dallas gardian zeg hij ja dat klopt en jij bent
Loren Kasey Googenheim of niet ja ben ik opeens explosie wacht hier
oke ik ging kijken en zag clones loopen en ging er achter aan
drukte cominikatie knop op mij pols radio in en zij hier commender thomas
ben je er schat vroeg ik ja hoor ik hoor je zij kelly druk op alarm
er zijn clones in de stad en kom hier heen over en uit thomas
ik zij its morping time time for solar gardian ranger form drukt op de knoop en 2
koffers ter plaatsen op de grond en en hologram van voorkant van me kostuum
komen ook mijn voor kant als hologram
en achtereind dat rond lichaam wordt gevormd en sunflame veranderd
hologram in echte kostuum zonne gardian ranger tijger
rood gardian tiger ranger rood en rende naar de clones en die robots zijden
fire stone ranger form en werd dark rangers
ze vielen mijn aan met een spinkick ik bukte en met een been veeg viel die
dark ranger clone op de grond en ik zij power of Tyrannosaurus en veranderde
in de rode mmpr en met power sword en red saba ik sloeg de fire stone morpher
van zijn pols en toen schoot een dark ranger clone zijn laser blaster ik werd geraakt
en vloog tegen de muur en daar lag ik ko
met de morpher bag op de grond open loren Kasey Googenheim
pakte een morpher was een Transmorpher en zij go galatic
en veranderde in rood galaxy ranger en hij zij cool en
deed een spinkick en shopte een clone tegen de muur was de clone
die zijn morpher kwijt was en andere clone schopte loren en
hij viel op de grond en hij zij shit deze dark ranger is sterk zeg bah
ik werd wakker in mijn dallas gardian uniform en zij kasey vang
ik gooide solar morpher naar hem to hij vangde die en hij
had mij gehoord en zij its morping time time fore
solar gardian ranger en drukte op de knop 2 koffers kwamen
te voor schijn en projekteerde hologram costum voor kant en achter
kant en die kwamen zaamen over loren heen en een zonnevlam en
costum was echt solar gardian tiger oranje stond er op eens en hij
had nog steeds de morpher van the red galaxy ranger go galatic en
hij was weer roode galaxy ranger maar nu helemaal rood en had oranje saba en
Quasar Saber en begon tegen de dark rangers te vechten en won sloeg elke morpher
van hun pols en hun hoofd er af zijn robots dus ze leven niet hij pakte de
fire morphers op en zag dat die lijke op de Zeonizers van power rangers zeo
hij zij power down en deed zo fire morpher op zijn pols en zij its morping time power of
the zon fire stone activeer drukte op een knop en werd een batall ranger maar loren was niet
onder een spel en zij power down kelly kwam er aan met de andere gardians en zij
hoi schat wie is hij dat is Loren Kasey Googenheim
de oranje solar gardian tiger ranger en ook een dallas gardian
he loren wat heb je ondekt deze fire morphers zijn geen evil powers
gewone mensen kan ze gebruiken wat je zag en ik was gewoon mij zelf
want ik kwam niet onder een spell maar je zag dat dark ranger
lijkte op Psycho Rangers maar ze zijn white en zwart
toen ik die aan deed was ik oranje en zwart dus
de clones gebruiken kleur witen wij goede de noormale en nieuwe ranger
kleuren cool dan meer ranger dan 12 zij ik maar die morphers zijn minder krachtig
dan de onze zag ik om dat wij de power
van all de powers van de rangers bezitten van verleden tot onendig
ja klopt zij kelly maar waar haalen wij zord vandaan voor die ranger
en waar zijn onze zords ik weet niet kelly maar we hebben de power van verleden tot onendig
dus ook hun zord en hoop dat we het daar mee redden tot we onze eigen zord krijgen
en we gingen naar onze basis terug
ende