zondag, mei 21, 2006

Chapter 4 silver gardians part 2 the yellow ranger a

Thomas vocht een verlies ge vecht en hij wist dat . Die kloondingen waren veel sterker dan hem. Dat en hij was ernstig in aantal overtroffen door hen. Er waren 6 van hen, sterk allen. Zij zagen eruit als mens maar zij waren robots. Thomas werd terug geworpen. Zes hergroepeerden enkelen voeten voor hen en opgeheven hun juiste wapens. Thomas hijgde. Zij hadden morphers.

De "steen van de brand, ranger form !" zij schreeuwden als. ' niet goede uh-oh.De ' gedachte van Thomas. Hun uitrustingen waren meestal zwart met witte lijnen op hun borst. Thomas stond op en wierp opzij zijn rugzak.
"Het is morphing tijd! Time for solar gardian ranger form !"Thomas schreeuwde, morphing in de rode tijger kostuum. Hij was sterker met het kostuum maar zij waren ook.
De ogen van het meisje werden grooter toen de man morphed. Zij stapte terug lichtjes, vallend over een rots en Zij liet uit a gil De kwade kloon die dicht bij haar was, hoorde het zoals Thomas. De kwaad de kloon richten zijn laserpistool richting haar en Thomas op weg naar haar sprong.
Het "schild van de draak."Hij schreeuwde, het blokkeren van de krachtige straal . Het schild was niet genoeg. Hij vloog terug tegen een andere boom en lag ko op de grond
"nee ! "geschreeuwde het meisje. Haar de ogen vielen op de rugzak van Thomas. Was open en ander morphers lagen op de grond . om ze te pakken, moest zij eerst voorbij de kloon krijgen die op haar schoot ze wist hoe ze moest vechten haar papa was een karateleraar. Tijd te testen als zij zoals zo goed was iedereen zei anders zij was.
Zij rende vooruit en . Zij bukte een schot van de kloon en geschopt hem opzij . Het was niet hard genoeg te om schade veroorzaken maar het was genoeg om de rugzak te bereiken en de eerste te grijpen morpher zij vond het ninja onweer morpher van de gele ranger en zij zegt ninja onweer vorm. terwijl, Thomas begon te ontwaken. Hij bekeek het geel ranger voor hem en glimlachte.en liep naar zijn rugtas en pakte de morpher uit rugzak en zegt hier vang hij gooide de solar gardian morpher en kelly vangt het en vraagt wat is er met deze deze krachten zijn sterker dan de kracht van ninja onweer maar u kunt de kracht van ninja onweer gebruiken altijd zegt thomas en gebruik mijn morphing activeren naam "het is morphing! Tijd Tijd voor solar gardian ranger en ze lijkte niet op een tijger ranger maar ranger en de armen van het ninja onweer zijn geel in plaats van zilver
het vinden was een team niet zo hard aangezien hij dacht. Hij stond op en deeed mee in het gevecht Zij werden nog in aantal overtroffen maar zij kon de een betere strijd leveren Thomas vond het een goede tijd om de wapens te proberen Hoewel hij niet had gebruikt, kon hij nu vertellen dat het een goed tijd was . Om het uit te proberen. Het meisje gebruikte reeds één van haar wapens: een ninja zwaard. ' Zij is goed. Thomas. Hij riep zijn eigen zwaard bijeen. rode saba zij vechten rug tot rug voor een tijdje,. En 2 clonen uit te schakelen , en de rest vluchten gezien dat ze fatsoenlijke tegenstanders gevonden. en Thomas pakte brand steen morpher van de grond en liep naar kelly en zaamen demorphed en staarde naar elkaar.
"Dank u voor het redden van me." het meisje sprak.
"Hey, u redde mij ook nu staan we gelijk Thomas glimlachte wijd naar het meisje dat op het punt stond om haar morpher.af te doen "nee , niet. Het is van u. U hoort om een ranger te zijn."
en u kunt het ninja onweer morpher hebben ook "Ik ben?"zij vroeg.
"Ja, ben ik Thomas om me voor te stellen ."
"Ik ben kelly Waarom u denken u dat ik ranger hoort te zijn?"
"U controleert de macht, je kan vechten Het was niet alleen een toeval dat wij ontmoetten. Wij waren verondersteld om vandaag samen te komen." Thomas antwoordde enthousiast. De hoed keek nadenkend.
"Ik veronderstel dat je gelijk hebt u ben alleen hier?"
"Ja, ben ik. Ga zitten en ik zal vertellen u waarom ik hier ben."Thomas zei. Gingen zitten zij aan zij naast rivier. De zon schijnd helder op de twee. Thomas vertelde haar over het vinden van de kristallen die jaren geleden toen hij vijftien was. Hij vertelde haar over het verlaten van van hem hometown aan reis rond om zijn team te vinden. Hij wist instinctief dat hij weet wie bestemd om een ranger te zijn. Hij vertelde haar over zijn eerste strijd tegen mut-orgs. Hij wist dat hij goed was, moest hij enkel beter worden. Kelly luisterde de volledige tijd stelde hier en daar een vraag
"Zo, dat vrij veel wat gebeurd. Wat over u? Waarom bent hier u?"Thomas vroeg.
"Ik leef in de stad. papa karate leraar zodat ik het leren hoe te vechten. Ik deed nooit competities of om het even wat. Ik deed het enkel voor. Ik weet niet waarom ik hield vechten al die jaren werkelijk. Misschien als bovengenoemd u waren wij verondersteld om vandaag samen te komen. Zoals voor wat ik hier doe kom ik hier vrij veel Het is vreedzaam en stil. Goed, gewoonlijk het is."Zij glimlachte. Thomas keerde de glimlach terug. "Wat gebeurt?"nu
"Ik weet het niet . Ik ben nieuw met dit ook . Ik veronderstel dat we een basis hebben waar materiaal zouden moeten hebben die wij konden gebruiken. En raners opleiden. Ik denk niet wij laatste van die klonen nog hebben gezien. Iets gaat er gebeuren . Een ander kwaad kom er aan toe die wij moeten verslaan."Thomas geantwoord, omhoog starend bij de hemel.
"Hmm, denk ik ik perfect plaats ken voor een basis. kelly Zij hielp Thomas omhoog op zijn voeten en samen liepen zij naar de stad. Langs deweg , bereikten zij een oud huis.kelly ging naar binnen . Thomas volgde haar. Het huis werd verlaten en binnen vreselijke vorm.
"Hier?"Thomas vroeg unbelievingly.
"U hebt het allen niet gezien."kelly geantwoord, mysteriously. Zij liep over naar de achtermuur en klopte op het twee tijden. Een deur verscheen. Zij opende het. Thomas keek binnen en merkte stairs op beneden het leiden.
"Ik vond deze plaats toen ik was jonger. Ik kwam altijd hier toen ik uit wilde verbergen of iets."kelly verklaard. Zij gingen beneden.
Thomas kon slechts staren. Er was a grote ruimte. Tegen één van de muren was een boekenrek met sommige oude boeken. Daar was één computer die Thomas was van kelly voorstelde. Er was een tafel Apart van dat, was de huis leeg.
"Ik weet het wat schoonmaken maar het zal doen."zij kelly . De plaats was stoffig maar zij was niet hier geweest in een tijdje. "Dat niet allen."kelly geleid Thomas door gang het leiden tot een andere ruimte die leeg was. "Ik kwam hier soms trainen Er zijn een paar andere lege ruimt waar we iet mee kunnen doen zi. Kelly verteld dat aan Thomas.
Thomas knikte en wandelde rond Dit de plaats was perfect. Het vergde wat schoon maaken op knappen dat zo geen probleem zijn. Eerst, zij moesten deze plaats klaar krijgen alvorens te beginnen om andere rangers te zoeken. Hij wist precies hoe hij dat ging doen Hij deed aanvraag brief maaken voor één of andere soort van politieschool die ' de beschermerspolitie van Dallas werd genoemd ' Die manier, mensen kon aan melden en hopelijk vinden ze zo meer rangers . en hij had een addres nodig om de aanvraag briefen naar toe te laaten stuuren he kelly wat is jou adres vroeg thomas