donderdag, mei 25, 2006

Chapter 10 goud red de rangers

Chapter 10 goud red de rangers
We waren nog in het jaar 2025 en op weg naar spd basis met de spd ranger .
En we kwamen daar wouw cool en we ontmoeten Katherine "Kat" Manx
En ik zeg vreemd zij lijkt op een kat dat ben ik ook half zij Katherine maar meer mens
Dan kat zo als je ziet en we zijn onze vrienden doggie cruger zij zijn power ranger
Kom uit het jaar 2003 ze zijn hier terecht gekomen door dat een van hun vijanden genaamd
Clones de rode ranger morpher raakte en een wormhole maakte en waar ze in terecht kwamen
En meschien kan jij ze naar huis stuuren dacht ik zij doggie mag ik de morphers zien
Van onze nieuwe vrienden zij Katherine ja hoor zij ik we stellen ons eerst even voor
Ik ben thomas mulder dallas gardian comander en solar gardian rode ranger
Ik ben kelly dallas gardian second comander en solar gardian geel ranger
Ik ben Loren Kasey Googenheim dallas gardian solar gardian oranje ranger
Ik ben William dallas gardian solar gardian blauwe ranger
Ik ben nicole donovan dallas gardian solar gardian black ranger
Welkom bij spd zij Katherine ik gaf mij morpher aan haar ze zij wouw
What een mooi morpher heb julie die gemaakt nee ik zij thomas ik vond ze toen ik 15 was
Bij een brand in een laberatoruim sydney vroeg heb jij een vrouw gered met de naam silvia
Drew ja zij ik zij was zwanger en er was iets op haar benen gevallen sydney zij wouw
Jij bent dus de held van mij familie hoe zo vroeg ik als jij haar niet had geholpen die dag
Was ik nooit geboren geweest zij sydney heet jij drew met de achternaam wouw
Als dat zo is dat is tof ik kom vaak op bezoek bij silvia en haar dochter laura

Katherine thomas hoe heb jij morpher gemaakt o ik dacht dat deze crystallen een kracht bron
Was net als batarij dus ik verbond ze met porteble radio en deze crystal veranderde die en maakte
Er een morpher van de extra gedeelte heb we zelf gemaakt in een lab van een wetenschapter
De vader van de oranje ranger Katherine wouw ze deed test en kwam er achter dat deze crystal
Nog meer kon en ze kwam er achter hoe je de tijd wormhole kon activeren en de crystals
Geheime vond ze als je 2 crystallen tegelijk gebruikt dan heb je een power up die zeer krachtige ranger te voor schijn komt en de computer van julie morpher zeg welke ranger van de 2 solar crystalllen die kracht mag gebruiken
De andere ranger demorpt meteen en Katherine zag dat deze morphers andere kracht bron van nieuwe en oude ranger kracht bronnen kon copieren de morpher en of coin en zwaard en crystal zo als de zeo crystal wouw zij ik opeens alarm
In de spd basis doggie zij spd ranger er is een robot in de stad en Krybots en
Bluehead Krybot en Orangehead Krybot zagen we doggie hulp nodig van ranger uit het verleden nee zij doggie julie
kracht bron is te zwak om te vechten nee zij hun kracht bron zo wel eens de sterkste ranger kracht bron zijn
voor altijd de spd ranger gingen er heen waar de robot was en de Krybots en de Bluehead Krybot en Orangehead Krybot
en daar vochten ze tegen ik vroeg aan
Katherine heb julie info over al de ranger van het verleden vroeg ik ja zij
Katherine mag ik dat zien dat verleden ja alleen tot aan wild force want julie missie als rangers gebeurd tegelijk met
dat team of rangers thanx we zagen de mmpr tot wild force verder niet de spd ranger waaren aan het verliezen
Dus wij zijde it morping time for solar ranger power ranger form en we veranderde in tijger rangers en we gingen de spd
rangers helpen ik en willem en kelly en nicole werd tegen auto aan gegooit en onze solar crystals raakte elkaar
ik en nicole en willem en kelly de computer zij morping 2 crystallen zamen gevoegd klaar voor morping gedeelte
ik zij nicole jij mag het activeren dat deed zij ze
zij it morping time for solar ranger power ranger form en ze veranderde in de solar Triassic super ranger en
nicole
veranderd in de solar Triassic mega ranger en opeens weer iets nieuwe ze merken dat ze nu een
super kracht bezitten super snelheid onzichtbareheid en elementen krachten water vuur wind grond
ze konden water als wapen gebruiken en zelfs ijs en ze vochten door en spd vernietigde de robot
en wij gingen naar onze tijd terug en daar werden we aan gevallen door clones en we waren ko door een
aanval tegen een muur en destiny Rivera zag dat gebeuren en zij pakte red dino thunder morpher van de grond en zij Dino Thunder, Power Up
en vocht tegen de clones ik en de andere rangers werden wakker en ik zij he red dino ranger
Hier vang met deze krachten kan je beter vechten hoor gooide gold solar ranger morpher and crystal naar de red dino ranger
hij vangde het (ik wist niet dat het een zij was ik dacht een hij om dat rood meestal een man is ) en ze power down toen zag ik dat hij een zij was
zij zegt it morping time for solar ranger power ranger form en ze was gold solar tiger ranger en versloeg de clones en ze zij power down
ik vroeg wie ben jij destiny Rivera zij ze wouw wat doe jij hier
ik was op weg naar het politie buro van de dallas gardians ik ben afgestudeerd van de
school in silver hills en wilde vandaag beginnen maar dat ik meteen een ranger zo worden dat
wist ik niet wel tof hoor zij ze
Ende