donderdag, mei 25, 2006

chapter 6 familie reunie

chapter 6 familie reunie
de volgende dat was loren aan het trainen en ik zag een aan vraag om een dallas gardian te worden van William en hij trainde thuis om dat hij ook bezig was met zijn laatste auto race om dat dark rangers zijn vader hebben aan gevallen om dat zijn vader iets had gebouwd wat hun konden gebruiken tegen ons zijn vader ligt in ziekenhuis en die uitvinder vader van William had een partner en die was verdweenen William ging naar zijn vader toe in ziekenhuis en daar was een andere man op bezoek de partner opeens kwamen er clones binnen en onze ging alarm af en ik en kelly en loren ging er heen en we zijden its morphing time time for solar ranger power en de koffers kwamen en hologram van onze voor kant en achter kant van costum kwam te voor schijn en vormde om onze heen en een zonnevlam en we waren tiger ranger rood geel en oranje en we gingen vechten tegen de dark ranger clones en we deden dropkick upercut en been veeg en met saba sloeg wij de fire morpher van hun pols en hun hoofden en we zijde power down in de kamer van William vader en de andere man zij loren ben jij dat ja zij hij wie wil dat weten ik ben jou vader en jou dollar geeft jou straks een mooi kado hier neem deze landkaart en vind de x op de kaart en alles word duidelijk want zijn vader pakte zo fire morpher op he dit zijn de zelfde kristal die wij gevonden hebben en die gebruikt om een nieuw wapen van krachtbron te voorzien genaamd gevechts harnas en voertuigen die robots worden en ik zij bedoel je zords als deze liet foto zien ja zo iets maar anders deze zijn zo gebouwd dat ze met andere kunnen zaamen voegen voor betere robot ze kunnen elke vorm aan nemen elke dier elke voertuig die er bestaat en daar ligt meer in die basis ga kijken zij ze vader ik zij cool hier William een solar morpher jij bent nu de blauwe tiger ranger en blauwe turbo ranger als je dat graag wilt zijn kan dat maar de solar powers zijn beter dan de turbo powers hoor ik zeg het maar er kwamen meer clones binnen en William deed een upercut en sloeg een hoofd van een clone van zijn lichaam af en de anderen zijden it morphin time time for dark ranger en de ander clones waaren nu witte zwart dark rangers en William blauwe turbo ranger werd hij met de kracht van blauwe solar tiger ranger dus hij heeft blauwe saba als wapen al en begon te vechten tegen de clones en versloeg ze met de kracht van turbo want hij gebruikte turbo zwaard als extra wapen naast blauwe saba en de clones lagen op de grond zonder hoofd en we zijden power down en we raapte de fire morpher op 6 stuks waaren het ik kijkte welke kleur ze waaren rood geel zwart blauw pink silver en ik zij hier kelly en William julie kleur fire stone morpher er zijn meer vuur stenen van de zelfde kleur zij lorens vader en je kan die aan mensen geven maar ze power ook de wapens en zords aan in onze geheime lab en hoe meer vuur stenen hoe sterker het wapen en zord en kan het meer dingen snap je ja meneer ik snap het tot ziens zij ik loren jij mag blijven hoor en met jou vader praaten we gaan naar huis onze dag zit er op als er iets is dan hier ik gaf een cominikator horloge aan loren en William en kelly nu staan we in verbinding kan je elkaar op roepen oke weltrusten tot morgen
ende