donderdag, mei 25, 2006

chapter 7 een donkere dag

chapter 7 een donkere dag
de volgende dag zijn de rangers op het politie buro
en er zijn meer agenten aan genoomen door andere mensen thomas neemt alleen rangers aan
we zitten rond de tafel en we maaken plannen om de kruis
op de kaart van loren te vinden en we komen achter de lokatie en
we gaan er heen en we vinden de geheime ingang en daar staat
een deur met een munt slot er op loren stop zijn munt er in en deur gaat open en
we gaan naar binnen we zien verschillende labs en we gaan verder en we zien op eens
een deur met wapen kamer en we gaan naar binnen en een computer zegt welkom
ik ben nicole 2000 de computer van deze lab en gebouw ik verwachte jou al loren zij ze
ken jij mij dan ja van foto van mijn maakers en ik ben jou asistente hier en ook infomatie
en let op kasten gingen open en hangde wapens pistoolen revolvers ze lijken op leger
wapens en voor politie wapens en zelfverdeging wapens ik zag calico 9mm hangen en colt anaconda
en python in de kasten nicole 2000 zij dat zijn laser wapen hoor maar ze lijken op leger wapens en
politie wapens en zelfverdeging wapens
en we hebben nog iets moois en dat zijn gevechts harnas voor julie kijk op het scherm
hier zie je er 2 links de draak en rechts de phoenix je hebt arm en been bescherming
en de draak heeft laser handschoenen want draag spuigt vuur en de phoenix heeft vleugels
en microjet en schiet raketten af verschillende soorte je heb ook borst schild en via stem
gebruik een anteene en onvanger kan met interne helm radio gelinkt worden en onze geheimste
wapen is vloeibare metaal en daar kan je alles mee doen wat het geprogrameerd is te doen
zeg maar zords en met deze techniek kan je meerdere zord van aan elkaar kopelen zonder
dat je probleem hebt ook zord uit het verleden en heden en toekomst zij nocole ik zij nicole
kan dat vloeibare metaal ook Battlizer worden ja zij nicole dat kan en jij kan programeren
welke jij wilt hebben kan meer dan 1 opeens alarm wat is er nicole nicole zij er is een groote
robot in de stad en die sloopt gebouwen ik zij shit we hebben te weining ranger voor megazord nee
hoor zij nicole je heb maar 1 of meer rangers nodig hoor kelly en loren en William
het is morphing time time voor solar power ranger form zij we alle maal
de koffers kwamen weer en explosie en we stonden daar als tiger rangers
en ik zij nicole geef onze zords en programeer
het vloeibare metaal met al de zords van het verleden heden en toekomst en
voor onze eigen zords kies ik roode hawk gele valk en blauwe panter oke nicole
de zords kwamen er aan mijne was de hawk en kelly de valk en William de
panter en we gingen in onze zord en we zijden solar mega zord activeer
de panter werd de onderlichaam en benen met voeten en de hawk en valk de
boven lichaam en armen en handen en hoofd en daar zitten wij in het hoofd
solar megazord met 3 zords online zijde we ik gaf de robot die de stad
vernielde een klap en die robot vocht terug en schoot laser op ons de megazord
viel op de grond en zij shit ik heb idee zords ga uit elkaar
kelly en William en ik en loren vormen een megazord want loren kwam er aan
in zijn zord een condor
valk werd boven lichaam en armen en hoofd blauwe panter onder lichaam en benen en voeten
zo werd onse megazord ook hawk boven lichaam en de rest en condor onder lichaam en de rest
phantom megazord en de battle megazord en we gingen weer vechten we sloegen de
robot weer en hij schoot weer laser miste en ik riep voor de shogun megazord en
ninja megazord op van mmpr power ninja power
en ik zij activeer super warrior battle megazord
onze zords ging uit elkaar en een werd een extra valk zord uit mmpr
en de ninja en shogun zord ging armen er af en benen en lichaam van
shogun zord plus valken zord werd shogun mega falconzord en lichaam van
ninja zord werd met wat extra onder deel gemaakt van onze panter zord en die
kwam vast gezet tegen de shogun mega falconzord waar de falconzord zat en
benen werden 2 benen in het nieuwe gedeelte en onze warrior kreeg 4 armen
en eigen hoofd een ninja hoofd en de extra falconzord op de rug van ninja zord lichaam deel
en we vloogen de lucht en we schiet onze laser en robot ging stuk maar kwam steeds terug en nicole redde wat mensen en zag ons vallen uit onze megazord en nicole zij ranger schiet op kracht bron en robot explodeerde en we gingen uit onze megazord hallo nicole jij wilde bij de dallas gardians ik leesde you brief en jij bent een ranger de zwarte ranger geef de morpher wouw cool ik een ranger zij nicole ende