donderdag, mei 25, 2006

chapter 8 de extra power costume part 1

chapter 8 de extra power costume part 1
thomas en nicole en William en loren en kelly waren in onze geheime ranger
hooftkwartier en we waren bezig met een projekt een nieuwe morpher aan het
bouwen en dat lukte en de nieuwe morpher was mooi en ik shuif de over
de solar morpher en dat zit die er aan vast en ik zij het is morping time time voor solar power en
ik werd tijger ranger rood en ik zij solar power ranger form phantom solar ranger
rood klaar voor de strijd kelly zijn solar power ranger form geel wind solar ranger
geel klaar voor de strijd William zij solar power ranger form blauwe turbo solar ranger blauw klaar voor de strijd loren
zij solar power ranger form Quantum oranje solar Ranger Quantum klaar voor de strijd
nicole zij voor het eerst solar power ranger form zwart Zeo solar Ranger zwart klaar voor de strijd
en daar stonden 5 verschillende rangers nu ik zij wouw als julie nu solar tiger rangers worden
komt die costum over deze dus het maakt uit welke je eerst kiest mensen of je wil tiger ranger graag zijn zij ik maar ik merk dat deze upgrade ons sterker heeft gemaakt dat voel ik wouw en we gingen terug naar dallas gardian hooft kwartier politie buro in de stad en we gingen rijden
door de stad en ander politie werk doen
maar ik niet ik ging naar een concert gebouw en deed een sound chek want ik ben ook een zanger met artiesten naam steven slater en daarom herkende kelly mij ergens van ze wist niet hoe meer en kelly heb ik kaartjes geven voor verjaardag van haar favoriete zanger steven slater en daar ging zij met een vriendin naar toe om dat ik familie noodgeval had kon ik niet mee en tijdens het concert zag zij op mijn arm een tattoo te voor schijn komen om dat de camoflage make up er af ging door zweten en ze herkende die tattoo een scorpion en dacht na en zij shit wouw dacht ze bij zich zelf dat is thomas is hij steven slater had ik nooit gedacht en waarom heeft hij mij dat niet verteld zo ik graag willen weten na concert ging ik naar huis na om kleden en kelly belde aan ik maakte open ze zij hoi steven slater en gaf mij een knuffel en zoenen ik zij zo heet ik niet ja wel zij kelly ik zag bij concert deze tattoo waarom zij je niks thomas ik andwoorde om dat ik graag wilde dat jij mij leuk vind om wie ik ben en niet om wat ik doe steven slater is een rol op podium en in de studio maar zo ben ik niet opeens kwamen er 4 clones aan en ik zij solar power ranger form phantom solar ranger en kelly solar power ranger form geel wind solar ranger en we stonden daar in onze nieuwe costum en ik werd ontzichtbare kelly kan mij wel zien via infarood en kelly ging grond in en deed een grond aan val meteen 2 clones kop er af en hun morpher op de grond gevallen en sloeg de andere 2 door midden met saba en saba de roode van mij tiger power en de witte van witte tiger power van mmpr en clones waren stuk
ende