donderdag, mei 25, 2006

hapter 9 de extra power costume part 2 the power of the Battlizer

hapter 9 de extra power costume part 2 the power of the Battlizer
ik pakte de fire morpher op en dat deze geel en rood waren dat waren dus nu 2 roode vuur steen kristal en 2 geele ik zij wouw kijk kelly weer 2 vuur stenen van onze kleuren ik pakte de anderen roode vuur steen houde ze bij mij morpher en er gebeurd iets vreemd er kwam een 3 morpher te voor schijn over de andere 2 heen
en ik vroeg via cominicatie wat dat betekende aan nicole2000 de super computer in ranger basis nicole zij dat is jou Battlizer
morpher probeer maar zij nicole ik zij its time for solar Battlizer gold activeer drukte op knopje en ik kreeg een goud tiger armor suit net als Battlizer in pris en helm en in heads up display zag ik helm laser staan en hand laser en schouder miniguns en een groote zwaard van goud en microjet kan ik op roepen met goude vleugels en ik ging vliegen kelly kreeg een yelow armor tiger suit en gold ranger shield van zeo ranger gold en ninja storm Battlizer Armor pink collor en time force Battle Warrior Armor zaam gevoegd kelly ging ook vliegen en vond ze cool en we gingen naar huis volgende dag waaren we in een gevecht met clones en ik deed een drop kick en knietje en kelly sloeg er 1 met de hamer van haar favoriete ranger team toen ze jong was op tv tegen een muur en opeens verdween mij extra kracht van lost galay die ik was in veranderd de roode ranger ik vond het vreemd en vroeg aan nicole2000 wat het was en die had uitgerekend dat de andere krachten je maar 10 uur kon gebruiken achter elkaar een soort power up als je er meer zo kiezen ook en ze had ook uit gerekend dat je na 10 uur die krachten tijdelijk niet kon gebruiken voor 5 minuten nicole sloeg een andere neer met haar zwaard en willem ook en loren ook en we vochten ook tegen super robot genaamd wolfsbane een wolf cyborg wezen met lasers and ander wapen en ik schoot met de quantum defender naar deze wolf en hij was vernietigd en cyberdog drukte op knop en wolfsbane werd groot en wij riepen de zords onze eigen zords op de hawk valk panter en wolf voor nicole en we vormde weer megazord de solar megazord de valk hawk en de panter en nicole zord kon ook een megazord worden wolfmegazord en deed zij en de condor werd condor megazord en hij viel wolfsbane aan met condorzwaard en nicole met wolfzwaard maar wolfsbane was sterker en ik en loren en kelly vielde aan met onze shouder canonnen maar was niet genoeg en ik zij we moeten een nieuwe zord vormen ranger nicole2000 kan we onze zords zaamen voegen deze 3 megazords ja thomas dat kan welke naam heeft deze dan nicole zij omega supreem megazord . omega supreem megazord actieveer zijde elke ranger de solar rangerzord en de condor zord splitte up armen benen de wolfmegzord bleef heel en kreeg arm harnas waren de armen van de solar megazord en benen harnars van de condor megazord en lichaam van condor werd borst schild en solarlichaam werd een handschild en wolmegazord kreeg ander hoofd en helm van condor en solar hoofd gecombineerd en handschoenen waaren de handen van de solar en condor ranger en daar stond de omega supreem megazord en we zijden de rangers omega supreem megazord supreem aanval de cannonen en de handschoenen schoten lasers af helekractigen en wolfsbane werd vernietigd en we lieten de zords weer wolf valk condor en hawk worden en we gingen er uit en we zijden power down en opeens werd mij morpher geraakt door een laser van een clone er werd een wormhole geactiveerd en de clone schoot op mij en ik vloog er in en de rest van de rangers ook en wat laater vielen we uit de wormhole op een vreemde plaats we hadden onze uniform aan en cap of bareta op en ik vroeg iedereen oke ja thomas wat gebeurde er ik weet het niet meschien iets nieuws met onze ranger power en waar zijn we vroeg kelly weet ik niet ik riep nicole2000 op en die zij waar waren julie thomas het is het jaar 2025 nu ik zij shit we hebben een tijd reis gemaakt door een wormhole mij morpher werd geraakt door laser van een clone nilcole2000 zij meschien dat je kan tijdreizen met deze rangerpower en werd prongeluk geactiveerd in basis van spd doggie cruger liep naar comandcenter in spd hoofdkwartier wat is er kat vroeg doggie kat zij ik pak een vreemde energie op uit de stad lijkt wel een wormhole maar is nu verdweenen en ik pak ook een ander energie op vreemde wat denk jij
doggie aanval van gruumm weet niet zeker maar laat de ranger komen de rangers kwamen binnen en doggie zij dat ze deze vreemde energie moesten onderzoeken en ze gingen er heen en zag onze loopen 5 mensen in roode dallas gardians uniforms en we hun en ze zijde stop julie zijn onderarest zij sky
waarom vroeg ik.sky zij julie zijn evil monsters en werken voor evil Emperor Gruumm nee hoor we weten niet eens wie dat is zij ik wij zijn de dallas gardians van het jaar 2003 en wij zijn power rangers dus ga uit onze weg zij ik . jack zij wij zijn spd en ook power rangers ik zij echt waar cool dus kom mee vreedzaam of niet .we gaan niet mee met julie we zoeken weg terug naar huis en als julie een gevecht zoeken dan kan je die krijgen hoor zij ik de spd rangers valde aan en we verdedigen ons goed en opeens zeggen ze S.P.D. Emergency en ze veranderen in ranger en ik en mij team zeggen it morping time solar ranger power ranger form en wij veranderen in tiger rangers en we vechten verder en he wacht eens even ik zij copy power en had opeens ook zo spd morpher in mij hand S.P.D. Emergency! Zeg ik en word rode spd ranger en zeg wouw cool deze power kan ik ook gebruiken de spd ranger zijn geschrokken he hoe kan hij een spd ranger worden kan toch niet en ik zij spd bataliser activeer cyber mode en ik had cyber mode bataliser aan en versloeg de spd ranger daar mee de omega ranger en de shadow ranger kwam er ook aan zij vreemd 2 rode spd rangers wie is nu jack ik zij omega power copy en werd omega ranger en deed trottele controle en versloeg shadow ranger en omega ranger om dat ze te verbaast waaren maar ze dachten dat we ze zo de vernietigen om dat zij dachten dat we voor gruumm werkte maar dat deden wij niet we deden power down in plaats van genade slag vonden de spd rangers vreemd . waarom vermoord julie ons niet vroeg shadow ranger . ik zij wij zijn geen moordenaars maar politie agenten van het jaar 2003 dallas gardians genaamd en we zijn de solar power ranger force de spd ranger stonden op en powerdown wouw julie komen uit het verleden dus zij doggie cruger ja zij ik kelly zij een praaten de hond dat is vreemd nee hoor zij doggie ik kom van andere planeet hoe kwam julie hier terecht vroeg doggie . ik zij via wormhole die werd gemaakt door mij morpher die werd geraakr door laser blast van een clone in onze tijd wat is clone vroeg doggie o zelfde als die Krybots maar ze lijken op mensen en ze zijn ranger met zwakkere power source deze stenen ik liet morpher zien deze kleine stenen gebruiken hun fire stones zijn crystallen krijgen hun kracht van de zon en wij kwamen er achter dat wij er 5 nodig hebben om de batliser te activeren ik en kelly hebben er 5 en ik ben de leider roode ranger en zij is geel en 2 leider na mij maar ik heb nu pas 5 solar rangers nog 7 nodig heb 12 crystallen en morphers en onze vijand wil over de aarde heersen en de rest van de melk weg en hij wil de solar crystals hebben om die daar voor te gebruiken want deze power source kan je voor goed en voor kwaad gebruiken zij ik daarom moet we zo snel terug naar 2003 .doggie zij als jou vijand die crystals krijgt dan kan hij ook gruumm vernietigen toch ja dat kan hij dan zeker maar deze crystals kan mijn vijand ook vernietigen en daarom gebruik wij het en de fire stone crystals ik heb idee om battle ranger te gaan op richten met die crystallen hun zijn dan de noormaal politie en wij swat team om dat onze crystalen sterker zijn en hun vechten eerst wouw dat is slim idee zij doggie kom mee naar ons hoofdkwartier meschien kan onze wetenschapster julie naar huis brengen oke graag en in de tussen tijd helpen we graag julie tegen julie vijand dat is aardig en mag zij doggie cruger
ende