donderdag, mei 25, 2006

Chapter 11 een vreemde dag met veel geluk

Chapter 11 een vreemde dag met veel geluk
We gingen naar politie buro van dallas gardians en ik thomas de leider ging naar silver hills voor zijn maandelijkse school inspectie en kwam daar zag daar veel studenten die bijna waaren af gestudeerd kris liam lane rapheal mercer zidane Angelus Reilly yram zij waren
Goede studenten top van hun klas zij wisten niet dat ik de leider was ze kende mij nog niet en
Ik was in burger kleding en ik vroeg de leider van de school of ik haar kantoor mocht gebruiken
En dat zij deze studenten wilde op haalen voor een opdracht dat deed ze en deze studenten zijde
Wow de oprichter van de school en de red tiger solar gardian ranger wil ons spreeken
Ik zij kom binnen Dames en heren ga zitten ik heb voor julie leuk nieuws en een laaste opdracht
Een test zeg maar de test houd in of julie rangers kunnen zijn en dit is de test julie moeten een crimineel stoppen dat ben ik in de hologram trainings kamer straks en een vraag wat is het belangrijkste voor een ranger a zijn morpher en kracht b de persoon
Ze zijden a allemaal ik zij fout geandwoord goede andwoord is b
Want een morpher en kracht maakt je nog geen ranger je bent een ranger door wat je doet en niet wat je bezit we gingen naar hologram training en ik starte mij programa op en ik was de crimineel
En de 6 studenten rangers ze konden elke ranger kracht van de show gebruiken en dat deden ze
Maar ze verloor elke gevecht om dat ik als crimineel bestand was tegen ranger krachten wat de rangers niet wisten ze probeerde het steeds maar lukte niet ze power down steeds de heren en Dames waaren moe en ze wilde het nog 1 keer proberen ze dachte dat ze nu een idee hadden
Ze hadden af gesprooken om info te zoeken over mij en ik zij lukt het niet rangers soms moet je iets niet gebruiken om te winnen zij ik yram dacht na he Dames en heren ik denk dat thomas bedoeld dat we geen ranger krachten nodig hebben om hem te verslaan kris zij dat is onzin
Hoe zo zij yram om dat ranger altijd new krachten nodig hadden om te vechten kris jij heb gelijk
Maar deze keer niet yram deed wat dacht wat goede manier was en hij kon mij aresteren
En kris verloor steed om hij steed weer terug morphte van ranger naar dallas gardian student
En gaf toe zijn fout en ik zij yram had het goed mijn crimineel krachten waaren bestand tegen
Ranger krachten en daarom kon julie niet winnen als rangers alleen als dallas gardians politie agenten en ik gaf hun de morphers en in de tussen tijd was saira sai in de tuin bij haar thuis en ruimte de speel goed op van haar broertje power ranger speelgoed en zag een vreemde crystal in de tuin liggen en pakte die op en die raakte een morpher was de Battlizer. From mmpr in space en the morpher werd
Echt en saira veranderde in de grijze tiger ranger en wist ze nog niet binnen in huis zag ze dat in de spiegel ze zij wouw wat is dit ze zag de nep Battlizer wat nu een morpher was om haar pols zitten en ze zag er cool uit ze had als ranger wel een rok maar die kon ze af doen en helm visier kon draaien en had ze ander voor kant en goude randen rond een ster was het visier en ze zag that ze power down en zag op de tv de zelfde ranger vechten gisteren en ander ranger kwam er bij werd goude ranger en ze hoorde de ranger call om te morphen en ze zag dat somige rangers iets nieuws om hun mopher hadden en opeens had deze morpher that ook en dus ook Battlizer en grijze fire stones in plaats van roode deze crystal kon fire stones copieren de ander kan dat niet in elke kleur kan deze crystal dat en volgende dag was er weer een gevecht en ze ging er heen en zij it morping time for solar ranger power ranger form en ze veranderde en ze ging mee vechten met de ranger ze deed drop kick en ze zij
Battlizer activeer en ze kreeg phoenix Battlizer om bestaat uit buik bescherming met bh er in en rug bescherming arm bescherming en benen en laarzen en microjet kreeg saira op haar rug en vleugels en extra helm wat op een phoenix lijkte en schouder cannons en groote zwaard en haar grootste nieuwe wapen was dat ze vuur kon gebruiken als wapen vuur luisterde naar haar ze kon er pijlen van maaken of een schijf of dieren of een ball of iets anders en zij versloeg de clones en ging naar huis ze vertelde nog niet wie ze was de volgende dag waren de ranger in hun hoofdkwartier
Zonder thomas the red ranger en de nieuwe rangers hun kwamen net aan op het vliegveld en ging naar hoofdkwartier in dallas we kwammen binnen in het hoofdkwartier en ik riep kelly via morpher op en zij dat zij en de andere ranger naar groote kantoor moesten komen en dat deden ze en ze gingen zitten
En ik en kris liam lane rapheal mercer zidane Angelus Reilly yram kwam binnen en ik zij Dames en heren
Onmoet de nieuwste agenten en rangers de witte ranger kris de groene ranger liame lane de silver ranger rapheal mercer de pink ranger yram de bruin ranger zidane en de laaste de paarse ranger Angelus Reilly meet the ranger kelly de geele ranger William de blauwe ranger nicole donovan de zwarte ranger destiny Rivera de goude ranger Loren Kasey Googenheim de oranje ranger ze zijden leuk om je te leren kennen de nieuwe tegen de andere rangers en andersom ze gingen met elkaar praaten en deze werk dag was snel voorbij en de volgende dag ging alarm af dark master had aan cyberdog een nieuwe cyborg gevraagd genaamd tank bot wat een tank en een robot was de rangers gingen er heen en de geheime zinninge ranger kwam er ook aan en de tank robot schoot zijn canon op ons af en wij duikten weg en ook op de grijze ranger ik gaf een order en de ranger viel de aan met zwaarden saba en karate slag en stoot en trap tegen zijn hoofd maar werkte niet de grijze ranger deed nu iets nieuws ze zij Triassic super mode it time for iron tiger ranger grijze en ze nam krachten van onze morphers en werd een iron grijze ranger en schoot haar to schouder mini guns and vernietigde tank bot en zij power down 2 keer en we zagen dat deze ranger een vrouw was
En saira is mijn naam zij ze ik ben geen dallas gardian en wil er ook geen zijn maar ben wel een ranger de grijze delta tiger ranger de 13 krijger en ik geef mij asistentie aan julie de rangers power down
En ik zij ik ben thomas de leider en red tiger ranger en red phantom solar ranger welkom aan board
Ik dacht dat er maar 12 crystallen waren die ik 5 jaar geleden had gevonden
En wist niet dat er een 13 crystal er was wel cool ik bouw voor jou een zord een tiger zord
Ende